Sunday, May 12, 2013

کاش ایسا ہو کہ اب کے لَب کُشائی میں کروں


 سُلگتے ہوئے مدتیں ہو گئیں
پگھلتے ہوئے مدتیں ہو گئیں

زمانہ ہوا کچھ نہ کہتے ہوئے
کاش ایسا ہو کہ اب کے لَب کُشائی میں کروں
کاش ایسا ہو کہ اب کے بے وفائی میں کروں

نصیبا میرا اس لیے سو چکا
میرا چین اس واسطے کھو چکا
پریشاں بھی اور برباد بھی
بہت ہو چکا دل، بہت ہو چکا

کاش ایسا ہو کہ اب کے جگ ہسائی میں کروں
کاش ایسا ہو کہ اب کے بے وفائی میں کروں

بہت میں نے چاہا بہت دکھ سہا
کہ آنکھوں سے آنسو نہیں خوں بہا

بہت قربتیں تھیں بہت چاہتیں
مگر ہر تعلق ادھورا رہا
کاش ایسا ہو کہ اب کے نا آشنائی میں کروں
کاش ایسا ہو کہ اب کے بے وفائی میں کروں

ہوائے محبت کا رُخ موڑنا
میرے بس میں ہوتا تجھے چھوڑنا
تماشا لگے دل کے آئینے کو
کبھی توڑنا  اورکبھی جوڑنا 


کاش ایسا ہو کہ اب کے کج ادائی میں کروں
کاش ایسا ہو کہ اب کے بے وفائی میں کروں
ہوُا دور پھر میری آنکھوں سے نُور
نا باقی رہا میرے دل کا سُرور
رہے میری بے چینی چاہے یوں ہی
نا باقی رہے کاش تیرا غرور 


کاش ایسا ہو کہ اب کے خود نُمائی میں کروں
کاش ایسا ہو کہ اب کے بے وفائی میں کروں

No comments:

Post a Comment